Klantenservice
310202170203

9:00 - 16:30

Sweden Finland Denmark Netherlands English Russian 

 

Artikeldirectzoeken

 
 
 
 
 
Mandje
Hoeveelheid: 0
Totaal: 0 €
 
 

 

 ALGEMENE GEBRUIKREGELS, BEZORG –, BETAAL – EN RETOURVOORWAARDEN
 
WEBSITE: www. autopartsmarket.co.nl
De Klant is een handelingsbekwame persoon die haar bestellingen op de Website plaatst.
Onder de Verkoper is de Webwinkel bedoeld die op de Website geplaatst is.
De Bestelling is op een gebruikelijke wijze geregelde en betaalde aanvraag van de Klant voor de bezorging van in de Website geselecteerde goederen.   
Het artikel is een materieel object dat uit een gemeenschappelijk goederenomloop niet is ontnomen en is op de Website als verkoopproduct aangeboden.
 
1.Algemene voorwaarden
1.1.  Door handelsartikelen via de Internetwinkel te kopen verklaart de Klant akkoord te gaan met de hieronder opgenomen verkoopvoorwaarden (hierna te noemen Voorwaarden).
1.2.  De voorliggende Voorwaarden, evenals de informatie over handelsartikelen die op de Website zijn aangeboden, vormen een publieke offerte. 
1.3.  De Verkoper behoudt het recht veranderingen aan te brengen in de voorliggende Voorwaarden, waardoor de Klant de Voorwaarden op wijzigingen regelmatig te checken.
1.4. Bij de plaatsing van zijn bestelling dient de Klant kennis te nemen met Algemene voorwaarden, evenals de voorwaarden van bezorging, betaling, retour en bevestigen dat hij ermee akkoord gaat. Moge hij of zij met de Voorwaarden niet akkoord gaan, wordt de bestelling niet geregistreerd.
 
2. Registratie op de Website 
2.1.  Om de bestelling te plaatsten dient de Klant zich op de Website te registreren.
2.2.  De Verkoper is niet verantwoordelijk voor de juistheid van de door de Klant bij de registratie verstreken gegevens.
2.3.  De Klant verplicht zich zijn login en paswoord waarmee hij zich op de Website heeft geregistreerd aan derden niet te vermelend. In geval van twijfelen aan veiligheid van zijn login of paswoord, of mogelijkheden van ongewenste gebruik van zijn gegevens door derden dient de Klant erover de Verkoper onmiddellijk op de hoogte te stellen door een e-mail naar de Klantenservice te sturen.
 
3.Paatsing van een bestelling 
3.1. De Klant regelt de bestelling zelf via de Webwinkel op de bovengenoemde Website. 
3.2. Bij de plaatsing van de Bestelling dient de Klant de volgende informatie over zichzelf te vermelden:
3.2.1. Voornaam, achternaam
3.2.2 Het juiste adres
3.2.3. E-mail 
3.2.4. Telefoon
3.3. De Bestelling wordt als geplaatst beschouwd en wordt verwerkt uitsluitend na het overmaken van de betaling. 
3.4. Alle materialen die op de Webwinkel zijn aangeboden bevatten algemene informatie. Hebt u vragen met betrekking tot eigenschappen en parameters van de Handelsartikelen kunt u voor de plaatsing van uw bestelling  de Verkoper via uw e-mail benaderen.  
3.5. Als een besteld Artikel in het magazijn van de Verkoper niet aanwezig is, onder andere door overmacht, mag de Verkoper de bestelling van  de Klant annuleren en hem erover op de hoogte te brengen per e-mail die de Klant bij de registratie van zijn Bestelling heeft aangegeven. 
3.6. Als de Bestelling wordt geannuleerd, wordt de waarde van de Bestelling aan de Klant op manier teruggestoord, zoals deze oorspronkelijk zoals deze oorspronkelijk werd betaald. 
 
4.Bezorging
4.1. De bezorging van het Artikel wordt door de Verkoper uitgevoerd naar het adres dat de Klant bij de plaatsing van zijn bestelling heeft aangegeven en de bezorgingtermijn neemt na de ontvangst van de betaling van 5 tot 8 werkdagen in beslag.
4.2. De Verkoper onderneemt alles wat nodig is om uw Bestelling zo spoedig mogelijk  te bezorgen.
4.3. Het risico op het verlies of beschadiging van het Artikel gaan naar de Klant over vanaf het moment wanneer de Klant zijn Bestelling in de ontvangst neemt en zijn handtekening zet als bewijs dat hij de Bestelling heeft ontvangen. Wordt de Bestelling niet bezorgd, zal de Verkoper aan de Klant de feitelijk betaalde waarde van de Bestelling en de bezorgkosten volledig vergoeden na de ontvangst van de bevestiging van het feit van de Bezorgingdienst dat de Bestelling verloren is gegaan.
 
5.Betaling van Bestelling
5.1. De prijs van het Artikel wordt op de Website vermeld. Als de prijs niet correct wordt vermeld, wordt de Klant erover door de Verkoper geïnformeerd zodat hij of de juiste prijs kan bevestigen, of de Bestelling annuleren. Als de Verkoper in de onmogelijkheid wordt gesteld met de Klant contact op te nemen, wordt de Bestelling geannuleerd, en de Verkoper wordt verplicht de voor de Bestelling betaalde som te retourneren. 
5.2.  De prijs van het Artikel kan door de Verkoper eenzijdig worden gewijzigd. 
5.3. De betaalmogelijkheden voor het Artikel zijn op de Website onder “Betalingswijze” vermeld.
5.4. De Verkoper mag aan de Klant korting geven en een bonusprogramma opstellen. Vormen van kortingen of bonussen, regelingen en voorwaarden van hun verlening kunnen door de Verkoper enerzijds worden gewijzigd. 
5.5. De Verkoper behoudt het recht kortingen te verstreken om de verkoop van te bevorderen of betaling –of bezorgingwijze van het Artikel te veranderen. Hierbij kan de Verkoper de voorwaarden van de toepassing van de kortingen beperken. 
 
6. Retourneren van Bestelling
6.1  U kunt het Artikel retourneren in de volgende gevallen:
6.1.1. Als de Verkoper het Artikel van ontoereikende kwaliteit naar de Klant gestuurd heeft.
6.1.2. Als de Verkoper het Artikel in een verkeerde assemblage heeft gestuurd.
6.1.3. Als de Verkoper het Artikel heeft gestuurd wiens beschrijving of technische parameters met informatie vermeld op de Website niet overeenkomen. 
6.1.4. Als de Verkoper het Artikel heeft gestuurd wiens montage of gebruik schade kan toebrengen aan de Klant of derde personen.  
6.2.  Het is onmogelijk het Artikel te retourneren wanneer:
6.2.1. Als de Klant het Artikel niet volgens de voorschriften heeft gebruikt.
6.2.2. Als het Artikel werd gebruikt, vies gemaakt, kapot gemaakt, gekrast of op een andere manier beschadigd.
6.2.3.  Als het uiterlijke uitzicht van het Artikel, zijn gebruikseigenschappen of de originele verpakking beschadigd zijn.
6.2.4. Bij het terugzenden van de goederen is de koper verplicht om de zending zodanig te verpakken, dat het product en de originele verpakking niet worden beschadigd tijdens de verzending.
  • Het is niet toegestaan goederen terug te keren zonder de originele verpakking!
  • Het is ook niet toegestaan originele verpakking gebruiken als verzendings- verpakking.
  • Er mag geen plakband op originele verpakking terechtkomen!
  • Ook mogen geen opschriften en plakkers worden aangebracht die niet bij de originele everpakking hoort!
Als er een of meer voorgenoemde voorwaarden worden overgetreden, worden claims niet geaccepteerd, en wordt het geld niet terugbetaald en teruggestuurd.
6.3. Als het Artikel wordt geretourneerd, wordt zijn prijs door de Verkoper aan de Klant op dezelfde manier terugbetaald, zoals de Klant voor dit Artikel oorspronkelijk heeft betaald.
6.3.1. Alleen het bedrag voor het product zal worden terugbetaald Het bedrag dat is betaald voor de levering, wordt niet terugbetaald.
6.4. De portokosten die met het retour van het Artikel zijn verbonden, draagt de Klant.  
6.5. De Verkoper heeft het recht het Artikel van de Klant te weigeren en het geld ervoor te retourneren, als het Artikel in gebruik is geweest, of niet in een originele verpakking zit, als de verpakking flink beschadigd is, zegels en etiketten zijn gebroken, het beschermingslaagje is verwijderd (als het maar was), de sporen van het gebruik, zoals krassen, vette vlekken, verontreiniging en andere defecten.
 
7. Aansprakelijkheid
7.1. De Verkoper is niet aansprakelijk voor schade die aan de Klant is ontstaan vanwege het verkeerde gebruik van Artikelen die op de Website zijn besteld.
7.2. De Verkoper wordt verplicht de geheimhouding te behouden. 
 
 
  
Betalingvoorwaarden 
U kunt uw Bestelling op de volgende manieren betalen:  
 
 

 De betalingen geschieden mede de bankkaarten (VISA, MasterCard, Maestro). Het beveiligingssysteem is “3D Secure”.
 
Het 3D Secure technologie – is een uniek systeem voor beveiliging van transacties ter betaling van goederen en diensten via het Internet en maakt een deel uit van het MasterCard® SecureCode™globale programma en is bevestigd door Visa.
 
 
Nadat u uw Bestelling is opgesteld, kies dan betalingsmethode PayPal.
Als u al een geregistreerde gebruiker van PayPal bent, log het systeem PayPal in en maak het geld over. 
 
 
 
Als u geen rekening bij PayPal heeft, gebruik dan uw kredietkaart of bankrekening. Hiervoor dient u de volgende optie te kiezen: “Don't have a PayPal account?” Deze optie is bedoeld voor gebruikers die geen toegang hebben tot de PayPal.
 
 
 
Bezorging van bestelling
 
 
 
De bezorgingtermijn bedraagt 5-8 werkdagen.
 
Bezorgingkosten  11.23 €
 
 

 

Kenteken
Voertuigselectie

Hulp bij het zoeken van een auto  

Gegevens
Hoe kunt U een onderdeel vinden?

   Zoek op artikel

Als u de code weet van het detail - zoek dan naar dat nummer  

 Catalogus van onderdelen

 Zoeken van originele en niet-originele onderdelen in de geïllustreerde catalogus  

 Vraag het aan de specialist

 Stuur een verzoek aan onze specialisten welke zullen helpen bij het vinden van de onderdelen  

 

Hoe kunt U reserveonderdelen voor uw auto te vinden in de catalogus  

 

Korting

Vill du få en rabatt?

 

 

Betaling

                 www.paypal.com

 

  Autopartsmarket garandeert de
  veiligheid en vertrouwelijkheid
  van alle operaties die haar
  klanten uitvoeren.